Ostematrix Shaklee Alternatif Kepada Yang Tidak Suka Atau Alah Susu

Assalamualaikum everyone!

no milk

Anda minum susu je muntah? Mesti dah risau sebab nurse selalu pesan suruh minum susu kaaan..hehe. Anda tentu biasa dengar untuk dapatkan kalsium adalah dengan minum susu.  Dan kepentingan utama kalsium sudah tentu untuk membina tulang dan gigi yang kuat. Selain dari susu macam mana nak dapatkan kalsium ni?

Apa kata anda cuba Ostematrix 😀 Sesuai lah untuk orang yang tak suka minum susu, atau yang rasa macam tak konfiden je kalsium seharian cukup. Antara fakta menarik tentang Ostematrix ni, 1 kaplet Ostematrix = 1 gelas susu kalsium tinggi = 80 biji badam 😀  Waaaahhhh, bestnya! Jom baca dengan lebih lanjut keistimewaan Ostematrix yang boleh memberi khasiat LEBIH dari susu.

ostematrix shaklee khasiat

 

Refer gambar di bawah. Saya umpamakan kalsium seperti batu-bata:

ostematrix shaklee berbanding kalsium lain

 

Jika anda hanya mengambil kalsium, hasil yang akan anda dapati hanyalah kalsium yang berselerakan di dalam badan kerana tanpa bantuan agen lain, kalsium sukar diserap.

Tapi sebotol Ostematrix Shaklee bukan hanya ada kalsium, malah mengandungi magnesium sebagai ion untuk mengangkut kalsium ke tulang, vitamin D untuk membantu penyerapan kalsium, boron untuk pembinaan tulang dan manganese/copper/zink untuk mengaktifkan enzim. Hebat kan? Dan terhasil lah satu susunan batu-bata yang cantik seperti dalam gambar di atas. So, tanya diri kita, nak tulang macam batu-bata berselerak ke nak tulang macam batu-bata yang tersergam indah?

Jadi, jika anda fikir susu cukup untuk membekalkan kalsium kepada anda, fikirkan semula. Kerana susu hanya mengandungi kalsium 🙂

Jom lindungi tulang anda dengan Ostematrix. Anda memerlukan lebih daripada kalsium semata-mata untuk membina tulang yang kuat. Ostematrix ni penting untuk:

  • Membina tulang dan gigi yang kuat
  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
  • Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf
  • Membantu mengurangkan simptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, mudah meradang dan kemurungan

Bukan itu sahaja, Ostematrix juga sangat membantu dalam mengurangkan masalah:

  • Kekejangan otot
  • Insomnia (Ostematrix merehatkan otot-otot secara tidak langsung membantu anda untuk mudah tidur)
  • Kerosakan gigi
  • Osteoporosis (individu yang mempunyai anak lebih dari 3 paling berisiko)

Apakah bukti Ostematrix sangat berkesan? Klik di sini

OSTEMATRIX DIUJI SECARA KLINIKAL DAPAT DISERAP SEPENUHNYA SELEPAS 12 JAM PENGAMBILAN. KAJIAN JUGA MEMBUKTIKAN PENGAMBILAN OSTEMATRIX DAPAT MENINGKATKAN KALSIUM DALAM DARAH SELAMA 12 JAM 😀

Harga

Harga untuk 6 botol Ostematrix hanya RM366.

Tapi…

Untuk bulan April sahaja, anda akan mendapat satu botol Ostematrix bernilai RM61 percuma!

Ostematrix shaklee April

 

Uih, nak diskaun?

Boleh, no problem.

Tapi kena join jadi ahli dulu lah. Yuran jadi ahli hanya RM75.

Terus dapat harga ahli kalau daftar jadi ahli 😀

Nak order sekarang?

Hubungi saya:

Fatin Hamizah | SMS/Whatsapp: 012 – 283 1538 | Shaklee ID: 888106

Cara Order

 

 Daftar Ahli Shaklee sekarang

shaklee feel the difference

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s