Cepatkan Proses Pemulihan Tulang Patah Akibat Kemalangan

Assalamualaikum Dear Readers!

Ada seorang customer saya baru beli Ostematrix. Ingatkan beli untuk wife yang sedang pregnant. Rupa-rupanya untuk diri sendiri sebab tulang patah akibat kemalangan. Mungkin ada di antara anda atau ahli keluarga atau sahabat-sahabat anda pun hadapi masalah patah tulang atau tulang retak juga. Sama ada disebabkan terjatuh atau apa sahaja puncanya.

Apa maksud tulang patah tu? Tulang patah ni bermaksud kecederaan atau keretakan yang disebabkan oleh hentaman secara tepat atau tidak tepat. Terdapat 2 jenis patah yang berlaku iaitu:

  • Patah tertutup (kecederaan tidak dapat dilihat)
  • Patah terbuka (tulang yang patah keluar menembusi kulit dan menyebabkan luka dan pendarahan).

set tulang patah shaklee

Sebenarnya, kes macam ni kerap saya temui. Sebab.. Walaupun ramai yang sedar kepentingan kalsium, tapi tak ramai yang benar-benar mengambil jumlah kalsium yang mencukupi setiap hari. Ada juga yang kurang gemar dengan produk berasaskan tenusu yang kaya dengan kalsium. Ini meningkatkan lagi risiko osteoporosis atau tulang reput, jadi tulang akan mudah retak dan patah walaupun terjatuh sedikit sahaja.

Bagi mereka yang hadapi masalah patah tulang atau tulang retak ini saya cadangkan 3 supplement asas. Amalkan secara konsisten mengikut panduan pemakanan yang dinasihatkan sangat dapat membantu mempercepatkan proses pemulihan masalah patah tulang ni.

1: Ostematrix

ostematrix

Membekalkan jumlah kalsium yang mencukupi untuk menjadikan tulang lebih padat dan kuat. Satu tablet ostematrix mengandungi:

#1,000 mg unsur Kalsium dari sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap
#400 mg Magnesium untuk bantu gabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya.
#400 IU Vitamin D untuk rangsang penyerapan kalsium
Klik di sini untuk lebih lanjut tentang Ostematrix.

 

2: Omega Guard

omega guard

Membekalkan jumlah bendalir yang diperlukan untuk memperbaiki sendi-sendi yang telah haus. 

Mengandungi 99% omega-3 yang membezakan kualitinya dengan mana-mana minyak ikan lain di pasaran. Dan bonus disamping mempercepatkan penyembuhan kecederaan tulang patah, Omega Guard akan memelihara jantung anda kerana ia mampu mengawal kolesterol dalam darah.

Klik di sini untuk maklumat lebih lanjut tentang Omega Guard.

3: Energizing Soy Protein (ESP)

ESP

Sel-sel tulang terdiri dari tisu-tisu yang diperbuat daripada protein. Jadi, pengambilan protein soya mampu mempercepatkan pemulihan tisu-tisu tulang yang rosak.

Merupakan sumber protein terbaik yang dihasilkan tanpa perasa tiruan, pewarna dan pengawet. Protein diperlukan bagi individu yang mempunyai masalah patah tulang atau tulang retak untuk pembinaannya semula. ESP akan mempercepatkan pertumbuhan sel-sel baru bagi menggantikan bahagian yang tercedera atau mungkin sudah mati.

Jika anda mengalami masalah yang sama seperti customer saya di atas, jangan berlengah lagi untuk mendapatkan supplement bagi kuatkan tulang. Kepada sesiapa yang mementingkan kesihatan juga, eloklah amalkan supplement sebelum kesihatan anda benar-benar terganggu.

Saya bawakan 1 TESTIMONI pengguna yang sangat berpuas hati selepas pengambilan set ini secara konsisten. hambik ko!haha
 credit : mommasihat

testimoni set tulang patah shaklee

Doktor: Tak patah.. Retak pun tidak.. Cantik saja tulang awak!
Saya: Eh! Ye ke doktor?
Doktor: Betul. Cuba tengok ni.. Tak ada retak pun.. Mungkin urat you yang buat lebam ni.
Saya pun turut sama meneliti tulang kaki saya.

Saya: Dulu saya ada patah tulang dekat jari kaki yang tu.. (sambil menuding ke arah kaki kecil yang paling akhir itu.) Dahinya kelihatan berkerut.
Doktor: Tak nampak bekas patah pun? Bekas retak pun tak ada.
Saya turut rasa hairan.
Doktor: Macam mana boleh patah? You accident?
Saya menggangguk.
Doktor: Ooo.. You banyak minum susu ni. Bagus.. Bagus.. Banyak kalsium!
Saya: Tak lah doktor. Saya tak minum susu pun..
Doktor: Ya kah? Tapi macam mana tulang nampak cantik ni?
Saya sendiri keliru. Kemudian teringatkan Ostematirx yang saya amalkan sejak April 2012. Itukah penyebabnya?
Saya: Doktor tau tak Ostematrix Shaklee? Saya consume tu since last April..
Doktor itu terus tersenyum.
Doktor: Ooo.. Ostematrix.. Bagus! Memang baik untuk tulang! You teruskan makan.

Alhamdulillah… Walaupun tidak minum susu. Kalsium yang mencukupi juga saya perolehi dari khasiat Ostematrix! Terima kasih Shaklee!
credit : mamahazeeq

 

Saya Nak Dapatkan Set Tulang Patah Shaklee!

Harga
Harga sebotol Ostematrix hanya RM61 untuk 120 tablet dan tahan selama 1 bulan.
Harga sebotol Omega Guard hanya RM136 untuk 90 capsules dan tahan selama 3 bulan!
Harga ESP hanya RM150 sahaja untuk 850g dan tahan selama 2 – 3 bulan!

 

Nak diskaun?
Boleh, no problem.
Tapi kena join jadi ahli dulu lah. Yuran jadi ahli hanya RM75.
Anda akan terus dapat menikmati harga ahli dan point terus masuk bawah ID anda 😀
Nak order sekarang?
Hubungi saya:
Fatin Hamizah | SMS/Whatsapp: 012 – 283 1538 | Shaklee ID: 888106
Pengedar Sah Shaklee area Uptown Damansara, Bandar Utama, Mutiara Damansara, Damansara Perdana, TTDI, Bangsar, Sri Damansara, Damansara Damai, Universiti Malaya, Ampang.
Cara Order
  Daftar Ahli Shaklee sekarang
shaklee feel the difference

Leave a Reply

